Faq
Najczęstsze pytania klientów.
Pytania dotyczące dostawy
Dostawa
Najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy produktów Folaby.
Twoje zamówienie może zostać wysłane:
- kurierem DHL;
- do wybranego paczkomatu InPost.
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy. Aktualny koszt dostawy dostępny jest w zakładce Dostawa i płatności.
Wszystkie zamówienia realizujemy za pośrednictwem Paczkomatów InPost oraz kuriera DHL. Zamówienia wysyłamy w maksymalnie 48h od czasu ich złożenia
Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany adresu dostawy ani sposobu dostawy.
Tak, chyba że Twoje zamówienie osiągnie wartość darmowej dostawy lub składasz zamówienie w czasie trwania promocji obejmującej darmową dostawę. W przeciwnym wypadku ponosisz koszty dostawy widoczne tutaj.
Jeżeli zauważysz, że paczka nosi ślady uszkodzenia bądź ingerencji osób trzecich, spisz w obecności kuriera odpowiedni protokół reklamacyjny, a w przypadku przesyłek doręczanych do paczkomatu, należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i wypełnić polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu.
Jeżeli stwierdzisz uszkodzenia przesyłki później niż przy jej odbiorze, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy, dołączając numer zamówienia oraz zdjęcie uszkodzeń. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić te sytuację.
Na wstępie bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o przesłanie do nas zgłoszenia mailowego na adres [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy, w którym zawarte będą:
- numer zamówienia,
- w jakim kartonie oraz jakimi taśmami była zabezpieczona paczka,
- czy przesyłka posiadała uszkodzenia bądź ślady ingerencji osób trzecich.
Pytania dotyczące Płatności
Płatności
Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności za zakupu w sklepie internetowym Folaby.pl
Zamówienie możesz opłacić na kilka sposobów:
- szybkim przelewem z Twojego banku
- kartą płatniczą/kartą kredytową
- BLIKiem
- Google Pay/Apple Pay
Niestety nie możesz złożyć zamówienia z płatnością przy odbiorze.
Faktura jest automatycznie wystawiana do każdego zamówienia. Dokument jest wysyłany w formie elektronicznej na adres e-mail, na który zostało złożone zamówienie, po jego skompletowaniu.